Are we human, or are we killers?

Monster.

Det här borde förbjudas.

NU!

Jag gråter.
Det är VIDRIGT och SKAMLIGT!

Är det mänskligt beteende? Skulle inte tro det!

Det finns inget vidrigare och ynkligare än att ge sig på ett stackars försvarslöst djur.

Har de inga hjärtan, gråter de inte?

Hur kan man vålla en levande varelse sådan smärta?

Försvinner inte en bit av själen?

Brister inte hjärtat?

Hur kan man behandla djuren så här, hur orkar man se dem plågas?

Väljer de att blunda för den egna vinstens skull?

Hur kan folk vara så giriga och fåfänga till bekostnad av våra ärligaste vänner?

Hur kan modeindustrin fortsätta göra pälsen till något "hippt"?

Hur kan NÅGON vilja bära päls.

Hur kan de leva med sig själva, hur kan de sova om nätterna?

Det är skamligt.  

 

Och den värsta känslan av alla är känslan av att inte kunna göra något..
                                                           PETA

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy jag klarar inte av att se sånt! Pälsindustrin borde kriminaliseras!

2008-12-11 @ 18:06:27
Postat av: Ines

Sandra:

så sant som det är sagt! det är sjukligt beteende. jag förstår inte hur folk kan ha hjärta till att göra något sådant. hur klarar dessa människor av att se djuren lida efteråt liggandes i en hög av kött. det är avskyvärt!

detta är någonting som definitivt borde illegaliseras.

och jag tror inte folk egentligen vet så mycket om hur en pälskappa egentligen blir en pälskappa..

2008-12-11 @ 21:37:22
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Helena

FY FAN!! Jag såg 40 sekunder sen palla jag inte mer. HELVETS JÄVLA IDIOTJÄVLAR!!!! Jag önskar att dom vore döda, det önskar jag mig i julklapp, DÖD ÅT DJURPLÅGERIET!!! Jag saknar ord...

2008-12-11 @ 22:36:48
URL: http://Cajun.devote.se
Postat av: Pisslan/ Lil'sis

how did you get in on my blogg witout a password? thats not good! :(

2008-12-13 @ 16:56:35
URL: http://warmnfuzzy.blogg.se/
Postat av: Ines

Pisslan/ Lil'sis:

I did not. i got in with your password, or what do you mean? i can't get in without it.

2008-12-14 @ 00:06:16
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Sara

Man vill bara hänga dem på en krok, tappa deras blod, flå dem, sparka dem till döds, kasta omkring dem och låta resten bara vänta på sina öden. Människorna då.



Fucking cruelty.

2008-12-15 @ 08:33:55
URL: http://makenai.blogg.se/
Postat av: Theresia

hm...fler folks borde bli vegeterianer & veganer säger jag bara... ett val jag gjorde som jag NEVER ångrar. krossa scan, bli vegeterian!

2009-01-06 @ 12:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0