EAT ME! and she grabbed the cookie.

Stora mängder av mat + stora mänder av kakor= spy glitter
Och det är faktiskt första gången på oändligt länge som jag inte har några skolböcker hemma. Det känns extremt bra. Och en annan sak som är väldigt bra är att jag ska till halkan imorgon. Blev glatt överraskad när jag upptäckte att Sofia och Isabell också ska dit, och mörkerkörningen gick ypperligt. It's gonna' be fun!
Och något annat som är extremt trevligt är att på lördag far jag iväg till kläppen/sälen för snowboarding. Jag kommer vara borta en hel vecka och det är tydlingen en hel del snö där :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha man känner nästan en liten tomhet när det inte finns något att göra hemma :) fast inte så att man saknar det eftersom det inte håller så länge. Snowboarding, sounds like fun :D Ha det bra va :*

2008-12-16 @ 22:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0