Ulla Winblad glad & kåt, gungar i roddarbåt!

Det är en sådan dag då jag halkar på vägar täckta med is
och skrattar åt min röv som fått sig en ordentlig smäll.
Det är en sådan dag då jag fått i mig så många kakor och
så mycket mat att jag nästan spyr över min tastatur.
Och det är en sådan dag då jag nästan kväver mig själv med gott te.
Just nu är det ett sådant tillfälle, moment,  då jag faktiskt inte stressar så
mycket över att jag har svenska prov på torsdag och två inlämningar på fredag.
Det och en träpåle kan Lna få stoppa upp i analen tills hon börjar skrika av smärta :D

Och just för inte så länge sen hade alla som var i simhallen från kl.17.30-19.30 ett halellujah moment! Vi hade vårt egna vackra lucia framträdande med världens bästa Helena som lucia. Först sång på land och sedan "konstsim" med facklor utförda av oss tärnor och stjärngossar, medans lucia satt på en flotte och såg söt ut.

Kommentarer
Postat av: Pirat

låter som en ascool lucia-föreställning-grej :D

om ni tog bilder borde ni ladda upp de, om inte .. dåligt 8(

2008-12-09 @ 21:12:34
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Ines

Pirat:

det var skit coolt! jag tog personligen inga bilder eftersom jag simmade, och jag gav ingen i uppgift att göra det heller =/ men jag såg lite folk ta kort & så tog ju självklart helenas mor & far kort! :D

2008-12-09 @ 21:19:39
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Helena

Självklart tog min mor och far kort xD Vi var fruktansvärt bra!

2008-12-10 @ 12:13:48
URL: http://Cajun.devote.se
Postat av: gIA

AHAHHAAHHAAHHAHAHAHA

2008-12-10 @ 12:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0