Entropi

Allt går mot kaos.
Entropin ökar.
Universums första år var "det städade rummet", allt var i sin naturliga ordning.
Men nu går vi mer och mer mot oordning och kaos.
Jag har nog alltid varit där & alltid varit påväg dit.

Min dag har varit helt underbar, fylld med massa fysik. suck. Jag tror inte det hjälper om jag pluggar så mycket mer nu. Jag är alldelles för trött för att ta in något. Jag får helt enkelt lita på mig själv och att jag kan tillräckligt mycket för att få g. Jag satsar inte på så mycket mer. Det är näst intill omöjligt. Efter skolan var jag på stödfysiken för att plugga mer inför provet med en lärare som kunde hjälpa och jag förstod precis allt han sa och han var mycket mer pedagogisk än min nuvarande lärare. Om man ändå kunde byta. Har absolut inget emot min lärare, han är chill. Men han kan inte förklara.
På måndag har jag i alla fall min sista körlektion innan halkan den 17 :D
Tvek på om det blir GG:s till helgen. Efter att ha öppnat min plånbok och blickat lite framåt insåg jag att jag inte har råd men något just nu. Jag ska betala studentmössa, balklänning, tillbehör, ny tatuering och en cypernresa med klassen(om den blir av). Jag får vänta till min nästa lön innan jag drar ut på krogen. Annars är alla mina pengar för annat slut.

Kommentarer
Postat av: Helena

Festivalepisteln ligger uppe på min blogg! Läs och njut min sköna! :D

2008-12-03 @ 22:16:39
URL: http://Cajun.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0