Okej..



m'yes. Så har även jag tillslut fallit dit & börjat sakta dras ner av ett träskmonstret a.k.a blogg.
Det är inte så lätt att låta bli. Det bara kliar i fingrarna. Jag har egentligen länge funderat på att starta en blogg men har alltid undvikit det av någon anledning. Mest lathet antar jag. Men tillslut gick det inte längre att hålla sig, so here it goes! :D
Jag har suttit här i timmar och försökt att lista ut alla html-koderna. Jag är ingen haj på detta givetvis. Och det är vid sådana här tillfällen man funderar på om man borde gått media istället. Det finns mycket mer jag vill greja till med sidan, men just nu är jag trött & måste egentligen duscha om mitt hår ska hinna torka innan jag slocknar. Jag undviker helst att lägga mig med blött hår eftersom det blir frissigt, fult & omöjligt att styla på morgonen utan att få det att se ut som godzilla. I helgen har jag iaf varit duktig, det kräver en stor applåd tycker jag.
cheers ppl!

Kan någon kanske svara på varför min profil är under texten? :o


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha najs blev den ju :D nu får du allt kommentera på min med! ... borfde man inte kunna bevaka en blogg? typ så som man gör på bloggspace fast där blir man vän

2008-11-23 @ 22:33:26
URL: http://makenai.blogg.se/
Postat av: Pisslan/ Lil'sis

du har gjort något fel i html-koderna, asså du har tatt för stor marginal eller något sådant. :)

2008-11-24 @ 00:01:05
URL: http://warmnfuzzy.blogg.se/
Postat av: Pisslan/ Lil'sis

kan you have me like this? cause i marked.. kom ihåg mig,,

2008-11-24 @ 17:40:22
URL: http://warmnfuzzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0