Kingdom Hospital


                                                      When Malevolence meets Malpractice.

Kvällarna sådär precis innan man somnar spenderas med att kolla på Steven Kings version av Lars von Triers Kingdom Hospital, eller som originalet heter, Riket.
Handlingen utspelar sig på ett sjukhus där det under inbördeskriget stod en kvarn där man tillverkade millitärkläder. Kvarnen brann upp och många barn likaså med den. Idag uppstår det plötsliga interna jordbävningar som skakar om hela sjukhuset och märkliga ljud kommer från hissarna som då och då stannar. En märklig flicka syns i glas fönster. Något ont och våldsamt börjar komma upp till ytan. Och efter att en berömd konstnär blir överkörd och mirakulöst överlever utan allvarliga skador börjar historien sakta luckra upp till ytan. Någon behöver hjälp..
Ska nog kolla vidare nu.. uh vill inte att det ska ta slut!

                 

                  

Kommentarer
Postat av: Emil

skriva blogg... så här sent... härligt :P

2009-12-14 @ 00:51:23
Postat av: Katja

Hej!



Jag jobbar på tastecasting.se och just nu tittar vi på möjligheterna att ordna ett spelevent. Är du intresserad av att i så fall delta? Maila mig på [email protected]



Trevlig jul!

2009-12-17 @ 13:13:18
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/
Postat av: Ines

Sv. Emil:

Ja men det är fint! :> är runt den tiden jag oftast hinner uppdatera, haha.

2009-12-17 @ 13:49:56
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Katja

Maila mig så ska jag förklara lite. :)

/K

2009-12-17 @ 14:11:00
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0