Lets get fucked up!

Denna dag fyller Anna och Fredrika 18 och självklart ska det firas! Planen är att hela gänget ska dra med de unga damerna till GG's. Dock är jag inte alls pepp på GG. Dogge Doggelito ska spela,  vilket jag inte alls har lust med att bidra en enda slant till. Hiphop med drygt folk, kan det bli värre egentligen? Boka andra band/artister kanske? Håller tummarna för att han kommer hålla till på övervåningen. If that's the case, I will be avoiding it. Med det är Fredrikas och Annas dag, så jag borde sluta vara löjlig angående den saken nu. Jag är skit pepp på party and I bet it's gonna' be an awesome night! Det kan inte bli annat när de allra bästa ska med!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi! Vi kan terrorisera Dogge ("Cykeln på köpet!!") så blir det nog inte lika outhärdligt ;)

Bara de bästa ska festa ikväll och det ska bli awsome!! :D <3

2009-01-09 @ 17:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0