The comfort shopping can bring!


Igår tröst köpte jag ett par nya pumps för att lindra smärtan av att min kära far slängt mina älskade utslitna lackröda sneakers, may they rest in peace! De skorna har allt varit med om mer än de flesta människor har. Och igår vart jag duktigt, tog en lång promenad runt fiskebäck i den kyliga januarikvällen tillsammans med Elin och Rebecka. Jag tror mina fingrar blev till is på riktigt. Och det är inte kul, inte kul alls när man får för sig att kolla igenom gammla bilder. Nu ångrar jag mig mer än någonsin att jag färgade över mitt blonda hår. Hur kunde jag vara så dum, jag absolut hatar mitt hår just nu, det är fult, äckligt och tunnt. Jag har bara lust att ta pappas trimmer och raka av allt och börja om från början. Jag mår bara dåligt av det ändå.

            
                                                     Och jag saknar sommaren.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Så du tog dem iallefall;)

2009-01-06 @ 19:21:19
Postat av: Pirat

sjukt snygga pumps! :D

och som jag redan har sagt; you look awesome i vilken hårfärg som helst. :*

arvika sommaren 2009 ska bli party, right? <3

2009-01-10 @ 00:14:14
URL: http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0