Avast, me proud beauty! Wanna know why my Roger is so Jolly?

Jag har inte gått i ide eller så, bara haft väldigt mycket för mig, prov, redovisningar, inlämningar, husmåleri osv. Men nu när allt nästan är över kommer jag ha mer tid till annat trevligt, så som att åka inlines och redigera roliga bilder.
I lördags hade Tess maskeradfest och jag lyckades snappa en hel del mycket trevliga bilder och fler finns att få till alla som vart med! Tack för en grymt trevlig kväll!
Lördagen innan dess bjöd Mel och Alex på eurovisionskväll hemma hos sig, det vart mycket trevligt trots att det var norge som vann till min fullaste förskräckelse! Jag vred och vände mig varje gång han fick en tolva och ändå är jag inte alls insatt i skiten. Vi fick tacos, glass och chips, vilket lättade humöret, och alla känner nog till min kärlek gentemot dessa knaprigt, tunna, friterade potatisar<3 Och holy macarony på onsdag far eliten från NV3 till Liseberg för multipla adrenalinkickar! Vi hoppas på brännande solväder! Bilder från Danmark och annat smått och gott kommer att läggas upp inom en snar framtid hoppas vi. YAAAR!
























Om ni vill ha bilder är det bara att säga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0