This time baby I'll be bulletproof!

           
             
Jag mår bättre nu. Fast mitt huvudet gör fortfarande lite små ont. Jag lyckades få ner den skyhöga febern med alvedon. Den ständiga räddaren i nöden! Riddaren på den vita hästen som sagt! Jag frös som om jag vart en is-tapp. Det kändes som om jag tagits ut ur ett kylskåpet på tining men att jag var så kall att det inte gick. Jag kämpade för att inte hacka tänder eller skaka men när man väl börjat är det svårt att sluta. Jag lyckades få i mig lite soppa och sedan lindade jag in mig i en badrock, strumpor och två täcken. Något som kändes som en timme senare kokar jag och allt hamnar på golvet. Usch, hatar att vara sjuk. Och jag tror inte jag har svininfluensan för att lugna Helena lite ♥ Jag har inte haft några svårigheter med att andas. But you're to cute! Jag hoppas verkligen jag blir frisk snartsnart. Det är inte kul att ligga hemma och bara sova och ha ont i huvudet. På fredag är det meningen att jag ska dra med Elina till lite folk vi träffade på arvika och sprida de härliga vibbarna igen! Vi får se. Till dess får jag väl drömma tokiga drömmar. Det är det enda jag har som underhållning just nu.
           

Kommentarer
Postat av: mia

hoppas du blir frisk snart! du får dricka mycket thé med honung och grejer :*

2009-11-16 @ 22:34:12
URL: http://keeponrunning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0