Give me snowy mountains!

               
Vem är lycklig? I AM! Varför? Jo för min nya bräda har kommit! En salomon Lily, nya bindningar n' all! Kan inte vänta tills vi åker upp till Kläppen! Min gamla bräda fick jag sålt, vilket gav mig möjlighet att köpa den här. Jag måste även skaffa mig nya boots eftersom jag sålde de med. Jag förstår inte hur någon egentligen ville köpa dem. De var aningen slitna och de luktar inte rosor precis, haha. Seriöst, nya brädan är helt mums och jag kan inte vänta tills jag får prova den! Det är alldeles för långt kvar till den 20 december.. 
Något annat fint är att min bärbara är hemma igen, den har varit extremt saknad! Ehe, moderkortet hade tydligen pajat så det var därför tangentbordet slutade fungera och datorn började dampa, sjukt dåligt för en ny dator måste jag säga.
            
           
            
                      
                       

Kommentarer
Postat av: Emil

härligt :P

2009-10-25 @ 16:33:39
URL: http://filmster.blogg.se/
Postat av: Ines

Sv. Emil:

ahmen visst! :D

2009-10-28 @ 15:36:39
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Vedrana

Skit snygg bräda!! :D men synd att man inte får se den iår :/

2009-11-04 @ 21:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0