YEAH!

My week:

x prao på socialkontoret i Lysekil, Individ & familjeomsorgen
x party
x slumberparty och chill med Tess och Camilla ♥
x två underbara dagar i Kläppen. I miss it ♥


Har precis packat upp mina saker, ska snart packa över de i en annan väska för imorgon åker jag tillbaka till Helsingborg. Jag har en uppsats att skriva om praoveckan men har inte kommit fram till någon frågeställning, that sucks och inte nog med det är jag lite små depp på grund av hemkomsten från Kläppen. Ana och hennes familj var även med vilket gjorde hela grejen 1000 gånger bättre, so it really sucks to be home. Vädret var helt underbart sista dagen. Man kunde hitta oss i backen från klockan nio till sex utan uppehåll med vinden i håret och fötterna på brädan som snabbt flyter fram genom snön. Vurpa gjorde man en hel del på de mest komiska sätt, speciellt Dean som är kult! And we got it on film!
Men nu är det dags för ett djupt andetag och lite brainpower, behöver luska fram en frågeställning och det illa kvickt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, it was soooooo damn cosy <3 härligt att höra att du hade roligt i kläppen, =)

2010-04-04 @ 23:03:55
Postat av: Ana

Åh!! Ja det var sjuuukt underbart, ville ba ge mig ut i backen igen när vi satt där och drack varm choklad med solen i ansiktet. Underbart. Nästa år tar vi det igen! Hahaha ja dean är ba ett särfall.

2010-04-04 @ 23:38:40
URL: http://aniice.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0