I feel real phony when my name is Phil, or was that Bill?





Ett nytt år är kommet, det gamla är över och lämnat bakom oss. Ett sådant år det varit! Mycket har hänt, båda bra och dåligt, men mest massa bra. Jag skulle kunna göra en sådan där lista som alla gör, men det tänker jag inte. Jag fortsätter som vanligt, som man i slutändan oftast ändå alltid gör. Bara för att ett nytt år har kommit ändras inte allt poff bang, syftar mest på nyårslöften och mest massa annat också. Efter att festen tagit slut flyter allt på och fortsätter precis som innan. And that's it. Det är bättre att ta tag i saker på en gång istället, det funkar mycket bättre. Nyårslöften är romantiska men blir oftast förstörda, våldtagna och fråntagna dess magik dagen efter. Lite sorligt för de som fortfarande tror på det.  
Sista dagen på året spenderades med några av de allra bästa, dock saknade vi några av er ♥ Kvällen var fin med massa mat och dricka, nyårsnedräkning på torget som vi missade lite eftersom alla på plats skålade tolv två minuter före, haha, sedan fortsatte partyt enda till morgonen och lite till! Öset var finast efter tolv! Fullt blåslagna ben som kan vittna om detta.
Något nytt som händer i år och händer mycket snart är att jag flyttar till Kristianstad för att plugga! Biomedicinska analytikerprogrammet väntar! Och det ska bli riktigt spännande! Ny stad, nya människor, nya andetag.
Just nu sitter jag i min ensamhet och lyssnar på soundtracket från Taking Woodstock lite Queen och dricker gott té, sådant är mysigt ♥
Gott nytt år på er alla!

Kommentarer
Postat av: Emil

Nya tider, nya minnen, nya andetag, SKÅL för 2010 :P

2010-01-02 @ 23:13:28
Postat av: Ines

Sv Emil:

skål för 2010 & skål för blekinge här kommer vi! :D

2010-01-02 @ 23:21:12
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Ines

Sv sv Emil:

eh, jag menar skåne =P

2010-01-05 @ 21:00:47
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0