initforthekill

  Jag har aldrig tidigare gjort slut på min internettid men förra månaden lyckades jag. Nu är det en ny månad alltså ny internettid och jag kan njuta av bra musik, spotify is the shit! För det mesta anyways, det finns en hel del bra de inte har.
Lund is the place to be på Valborg! Festivalvibbarna var så starka så det bara skrek om det!
Klockan två anlände vi på Lunds central och började sedan vandra ner mot parken där musik, bajamajor och massa dans väntade! Skratten var många och drickan flödade. Värmen och lyckan spreds i våra kroppar och paraplyn böjdes. Kattis var framme med kameran och filmade hela spektaklet vilket ska bli ytterst intressant att se. Efter dans så att benen värkte drog vi vidare med chill folk på major party en stund innan vi sedan drog vidare till största korridorsfesten! Alla dörrar i hela korridoren stod öppna, musiken välde ut och folk sprang hej vilt omkring galna av allt fantastiskt rus som spreds genom kroppen! På morgonen vaknade vi sedan till solsken, fantastiskt solsken, vi vandrade genom Lund och lyssnade på fin studentsång på trappan och gick som genom en labyrint mellan alla stånd på torget. Lund är staden.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh herregud vad underbart det låter! Och jag saknar dig med stumpan! Men snart är det sommar :D!

2010-05-05 @ 22:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0