Alle warten auf das Licht

                                                                    The White Queen:
                                 Can you do addition? What's one and one and one and one and
                                            one and one and one and one and one and one?
                                                                            Alice:
                                                             I don't know. I lost count.

Vad har hänt det senaste kanske ni undrar? Frånvaron har varit enorm. Tja, det har hänt en hel del, vet inte vart jag ska börja.. kanske på slutet, det är nog lättast. Nästa vecka på tisdag exakt flyttar jag till Luleå för att studera teknisk design. Sant som det är sagt åker jag halva jordklotet bort från allt och alla, nästan bokstavligt, jag har fått höra att det tydligen är närme till London med flyg(?!) Yeah, that feels... awesome.. Förutom förberedelser inför flytt och skola med allt det innebär( jisses vad det innebär!) har jag spenderat all min tid med vänner. De senaste två veckorna har varit helt sjuka, and I'm lovin' it! 
Och idag gjorde jag klart mina två kollage, känn er speciella<3 sedan tog jag och min kära mor en sväng ner till stan och jag hittade till min glädje en perfekt formad tekanna på loppis som jag sökt efter väldans länge nu! För övrigt har jag ps återigen(banzai!), och jag har massa bilder som ska upp på bloggen, so stay tooned I tell ya! 
Nu måste jag greja klart med packningen, ska snart iväg på bartömning! 

                        

                                


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice!

2009-08-15 @ 18:49:00
Postat av: Emma Larsson

Hell yeah! :D wanna see them live sometime! ;)

2009-08-15 @ 19:01:55
Postat av: Fredrika

Fan vad jag kommer sakna dig! <3 Yes yes bartömning ikväll! :D

2009-08-15 @ 19:03:29
Postat av: Elin

SAKNAR DEJ RREDAN INES!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

2009-08-16 @ 14:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0