Rawwrr!



I Tisdags följde jag med Emil när han skulle tatuera sig och fick själv lust att göra detsamma. Detta resulterade i att jag kom ut med två nya tatueringar. Happy face :> Sedan träffade vi Fredrika som hängde med hem för chill med pipa och glass och kakor i ofantliga mängder! Våra magar blev mätta på sötsaker so to speak.
För övrigt grejade jag klart dreadsen idag, oh yes! Blev faktiskt rätt nöjd :> Nu behöver jag bara någon som kan hjälpa mig fläta i dem, blir inte så vidare snyggt om jag gör det själv. Fick ihop 59 dreads av 3 påsar.
Till alla mina amöbor som flyttat är Lysekil förövrigt samma håla som alltid. Den största händelsen de senaste veckorna är väl omasfalteringen runt rondellen. Och där mitt upp i smeten har jag fått övningsköra med pappa. Ajemen, snart är det dags för uppkörning, finally! Och jag är pepp inför lördag, då blire partyparty! :D



Kommentarer
Postat av: Sara

Ser skitsnyggt ut!

2009-08-28 @ 22:08:06
URL: http://makenai.blogg.se/
Postat av: Helena

Äntligen! Den vägen var ju skitkass! ;) Det lilla jag ser ser snyggt ut, tatueringarna alltså :)

Du kan komma hit så kan jag fläta in dom på dig blinkblink

2009-08-30 @ 17:56:25
URL: http://Novem.devote.se
Postat av: bubi

oj oj oj, din mami kommer att döda dej när hon ser dina totoos! xD men dom vi ju snygga må jag säga!! ;)

2009-09-04 @ 21:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0