No time to say hello, goodbye! I'm late, I'm late, I'm late!

              
Det är vid sådana här tillfällen man önskar att man aldrig färgade över sitt blonda hår, det är vid sådana här tillfällen man faktiskt behöver just den hårfärgen, men inte kunde jag se fram i tiden inte! Synd, haha. I alla fall, världens underbaraste Jessica ♥ ska ha b-day party på lördag och temat är disney. Jag tänkte vara Alice (surprise, haha) även om hon inte är disney från början, men deras tecknade version av böckerna är ju helt klart bäst! ♥ Jag brukade förr ofta somna till filmen om nätterna. Jag tog i alla fall allt kvarvarande blont löshår jag kunde hitta, gamla slingor, tränsar och dreads och på något sätt med hjälp av nål och tråd lyckades jag sätta ihop hela kalaset till en peruk. What about it dudes? Det räckte verkligen inte till hela håret så jag får väl bära mössa eller något, haha.

Kommentarer
Postat av: Emil

Sznaisigt du :P

2009-12-04 @ 18:39:12
Postat av: Ines

Sv. Emil:

man tackar du! den är dock inte helt klar än.

2009-12-07 @ 20:16:51
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0