I'm fabricating and debating, who I'm gonna kick around

Paniken börjar greppa tag om min livrem. Det är skrämmande kort tid kvar. Jag vill bara gräva ner mig likt en struts och vänta tills allt är över, eller rättare sagt stå med huvudet nedgrävt och hoppas på att allt löser sig ändå, utan panik och ångest, just want to get it over with! 
           
Så istället för att ta tag i allt jag ska göra tänkte jag skriva en sådan där lista på allt jag ska hinna göra innan jag åker till Egypten nästa vecka, och vad som väntar mig när jag kommer hem. Folk verka tycka att sådant är lite trevligt att läsa. Och jag behöver skriva av mig, in case I forget something, haha.

Vad som ska göras:

  • Samhäll: Svara på frågor om löner, budget, avtal industri (mer som ett arbete)
  • Räkna ut KJ på all mat jag käkat för projektarbetet 
  • Anmälan till högskolan
  • Skriva minst en labrapport

Vad som väntar:

  • Ekonomi prov
  • Fysik B prov
  • Högskoleprovet
  • Inlämning av filosofiarbetet
  • Inlämning av projektarbetet

Äsch, allt löser sig, som de säger på Riesen reklamen!


Kommentarer
Postat av: mia

har också en hel del skol-grejer och liknande som ska göras .. visserligen har jag fyra veckor på mig, men har även praktik som jag måste tänka på. usch för sådana saker alltså. men som du sa, det löser sig! på något sätt gör det alltid det. så du borde mest bara se fram emot Egypten nu! :D <3

2009-03-10 @ 11:46:06
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Emma

Lena can go suck on a dead cow, for all I care. Kommer inte få gjort det där jävla arbetet innan imorgon ändå.. men du ska se att allt kommer å lösa sej :) Nu är det ju EGYPTEN som väntar!! :D Ha roligt för hela Amöbagänget nu! Och du kommer inte tillbaka utan en solbränna som får den lame att gå i spagat ;) ! <3 :*

2009-03-10 @ 18:33:57
Postat av: Sandra

Jag delar din panik och frustration! Men jag håller med föregående talare och säger: HA SKOJ I EGYPTEN! Och du! du ska få hälsa solguden Ra från mig, att han gör ett jävligt dåligt jobb här uppe i svinkalla Sverige och att jag är jävligt missnöjd med honom! och därmed basta! puss på dig :D <3

2009-03-10 @ 20:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0