then press your fingers and say BOOOJA

       
Imorgon far jag till köpenhamn med klassen. Jag måste packa och jag måste ner till ica för att köpa fika. Vi kommer stanna i tre dagar och vi har ett schema fullspäckat med saker som våra lärare tycker vi ska hinna med. Jag drar med mig högtalare och en mini-DVD. Här ska det spelas nintendo och lyssnas på hög musik innan utfärd!
Lena har förutspått att vädret kommer bli mulet och kanske lite regnigt, men jag håller tummarna för motsatt effekt. Solen ska fylla våra bröst med lycka och hålet ska fyllas med söt sirap och regnbågsfärgat glitter! Försök se saker lite mer från den danska sidan, höhö.

Kommentarer
Postat av: Anii

fint :)

2009-05-03 @ 13:54:18
Postat av: Ines

Anii:

Tackar! :D

2009-05-10 @ 18:57:13
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0