AoaPB!

Den som lyckas gissa vad det står för får en liten webb-kram i form av en länk eller nåt, höhö ♥
Jag är på bättringsvägen. Eller så känns det som i alla fall så vi kör på det! Fast jag känner mig fortfarande lite knas i huvud- och näspartiet. Men nog om det, jag börjar trötta ut mig själv en aning faktiskt. När man är sjuk så har man mest bara jobbigt och tråkigt, så jag ritade lite istället. AoaPB! Jag är inte världsbäst på något sätt men det är kul när man väl orkar ♥ och med nypressad lemonadjuice kan det inte bli fel!

           
           
           
                                                                  Kladd, kladd :3

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag behöver inte gissa vad det betyder, jag blir ju länkad i vartannat inlägg ändå för jag är bäst! ;) Hahaha skämt åsido, väldigt fina bilder :D

2009-11-17 @ 21:20:55
URL: http://Novem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0