summers in a van

             
                                                                  Pic: we heart it

Kommer du ihåg? Vi skulle fara runt i europa i vår egna Volkswagen mini-van och besöka fina städer. Vi skulle installera en soffa längst där bak där vi kunde sitta och chilla. Det skulle vara sommar och det skulle vara varmtvarmtvarmt ♥ Vi skulle crusa runt på småvägar och lyssna på fin musik och bara njuta av stunden. Det var allt finfina planer!

Just nu, just idag denna gråa söndag sitter jag och undrar, vart har egentligen kylan tagit vägen? Det bara regnar. Igår satte vi upp lite mysigt julpynt i våra fönster och fina små is-tappsljus på terassen. Tess mamma tog ut sina två små snögubbar i trädgården där de tillsammans bland granris och annan belysning fick hjälpas åt att lysa. Men..var är snön? Det känns lite fel med bara massa regn som droppar ner på belysningen.. Det måste bli kallare! Tänk om det inte kommer någon snö till 20 december! Oh noes! Jösses vad jag snackar om snö hela tiden, men det vore ju bara rätt med lite vitt på marken!

Kommentarer
Postat av: Helena

Det där låter som planer vi har kokat ihop..jag vet att jag har haft dom planerna med någon i alla fall och jag kan inte tänka mig att det var någon annan än du. Men du kan ha kokat ihop det med någon annan ;P I alla fall, jag vill också ha snö! Det känns som om jul är tre månader bort fast de i själva verkat bara är några veckor kvar..ge oss snö för tusan!

2009-11-29 @ 20:45:14
URL: http://Novem.devote.se
Postat av: Simone

Det där är såå sjuuukt skoj att göra alltså, frihet :D

2009-12-01 @ 14:13:40
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

jätte söt blogg har du :)

ta hand om dig, puss!

2009-12-01 @ 17:57:18
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Emma Larsson

Vi har en party-van :D Är delägare i den. Den är grön och kallas för van Halen. Den är totaly awesome! :D

Kommer bli många cruisingstillfällen med den i vår o i sommar! Häng på för faen :D <3

2009-12-03 @ 08:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0