Would you like a nice cup of Tea mate?

                
Jag drömde att jag drack té uppe på mitt rum. Först en kopp och sedan en till. Efter de uppdruckna kopparna var jag fortfarande sugen på mer, men pappa var på dåligt humör så jag skulle hålla mig uppe. Efter någon sekund gick jag ner ändå och hällde upp en kopp åt mig själv och en åt pappa som jag sedan gav till honom. Då blev han glad. När jag sedan vaknade fann jag té på bordet. Det smakade precis som i drömmen. 
Igår var det minsann fart! Helena vart hemkommen från Karlstad så efter en lång dag på torp med familjen begav jag mig hem till henne. På plats fanns redan Anna som skulle klippa både mig och Helena. But guess what? Hon hade glömt saxen! Vi beställde då en pizza som även jag åt. JAG! Käkar aldrig pizza, gillar det inte, gillar inte ost, alls! Men jag var lite hungrig, sugen på feta saker. Efter pizzan mådde jag lite illa, uäh. Sedan en och en halvtimma försenade begav vi oss hem till Jessica på förfest. Hon hade tre sockersöta kattungar som sprang runt omkring våra ben. Efter en stund och mycket flum begav vi oss ner till Lysekil och Sjökanten, sjukt mycket folk! Sjukt mycket härligt underbart folk! Det var en helt awesome kväll! Helena, jag vill ha bilderna och videorna! höhö. Idag vaknade jag tidigt hemma hos Helena för att sedan snabbt ta bussen hem, bror spelade tennismatch hela dagen och jag vart på plats precis i tid. Sedan var det fort hem, stoppa i sig lite käk, ta en kort power nap för att sedan bege sig till simhallen för att jobba. Nu är jag nästan precis hemkommen och letar Halloweenlåtar!

Kommentarer
Postat av: pirat

himla snygg tjej det där! <3

och ja, du borde se Fanboys! den är nice :D

hoho, tror jag ska dricka lite té nu.

2009-10-18 @ 21:29:08
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha den där tehistorien xD

Du ska få bilder och filmer någon dag när vi har tid ;) Filmerna är LAGOM roliga..med det menar jag att dom ÄR roliga :D

2009-10-18 @ 23:57:41
URL: http://Novem.devote.se
Postat av: Fredrika

:O Varför ringde ni inte mig om det var drag på kanten??

2009-10-21 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0