shitpissfuckcuntcocksuckermotherfuckertitsfartturd andtwat!

And that's the way the cookie crumbles! Life's a bitch! Deal with it!
Ta en kaka, drick lite saft, slå dig själv med en bräda. Life's good! (skrev något men tog bort, skumt och avsmakade) Och har jag sagt hur mycket jag avskyr trafikskolan? Har jag sagt hur mycket jag avskyr Vägverket och deras fåniga idéer? Och jag behöver pengar, pengar är bra och jag är fattig. Inte kul.

Men i lördags vart det allt kul! Förutom att jag nästan skar av hela mitt fingeravtryck på långfingret (läskigt rolig historia). Det är fint! Fick sy fem stygn och det är mäkta snyggt! lol. Mitt finger är zombie. Bilder från kvällen kommer, so stay patient! Tack för en finfin kväll guyes<3
Och igår började jag jobba igen som simtränare. Visste inte att jag skulle få ett så glatt välkomnande, they love me! haha. Och nu är jag glad! För nyss fick jag reda på att jag går vidare till intervju för snowboardinstruktör i Kläppen! YEAH! Vi snackade länge om festivaler och hur avundsjuk han var på mig för att jag fick se Depeche men inte han.
Jag åt nyss en rutten druva. Det smakade.. skumt.

 
Visst kanske man kan tycka att de påminner om Halcali med vissa låtar och imagen, men den här videon är extrem POWWOW, diggar den, och låten är pritty catchy I say, like! Puffy duo nr2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0