If life is a Radio, turn it up to 10

Vad har hänt medans jag varit frånvarande på bloggen?
x underbaraste Tess har varit på besök under LundaKarnevalen ♥
x en spontantripp till Siesta!





x sommarlov och sista tentan avklarad! Fick resultatet idag, ALLA delar godkända utan minsta fel! YÄY ME!  
x besök hos Pais i Stockholm
 ♥

x träffade finaste Mia Pirat som gjort mig sådär smått beroende av is-chai, muma I say! ♥
x införskaffat peace & love biljett

x och Kiss konsert med underbaraste Pais, Rasmus, Lenny och massa annat chill folk!
(ursäkta bildkvalitén, vi var så bäst så vi glömde kameran hemma!)

Ledigheten har än så länge varit lite smått bäst. Och än är det inte slut på roligheterna! Vad väntar härnäst må tro? Imorgon kickar West Coast Riot, Metaltown och Pier Pressure igång. Där kan ni finna mig jobbandes!


Kommentarer
Postat av: Sara

hot hot hot! saknar dig och de andra

2010-06-17 @ 21:09:55
URL: http://makenai.blogg.se/
Postat av: mia

re: vi kommer åka dit den 28e, så vi är där typ precis när allting börjar osv, haha! 8D ÅÅÅÅH, födelsedagsparty på "camp hej hej monika", i'll be there! <3

2010-06-23 @ 15:36:28
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Linnéa

åh, vart har du köpt din skinnjacka?

har letat, men hittar bara sånna som slutar i armhålan typ. suck :P

2010-08-25 @ 14:38:29
Postat av: Ines

sv. Linnéa

Sorry för det sena svaret, har inte uppdaterat min blogg under hela sommaren så känner lite kass. Uppdatera blogg dags!

Jackan köpte jag via tradera för ett mindre pris än ny, men samma jacka finns på shock :D

2010-09-14 @ 21:05:20
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0