Some say to survive it, you have to be as mad as a hatter...

                                                               ..which luckily, i am! 
 
Uh, så länge jag väntat! Förväntningarna var enorma! En av mina absoluta favoritsagor skulle filmatiseras av en av mina absoluta favoritregissörer, så på premiären hade jag lyckats få med mig finaste Emma röd (som vi senare konstaterade är precis som Burtons galne hare när hon fått i sig lite för mycket, lol). Vi satt bänkade med godis, popcorn och dricka och väntade spänt på att Tim Burtons version av Underlandet skulle uppenbara sig!
3D effekterna var helt awesome och filmen var likaså awesome! Dock tycker jag den var alldeles för kort, jag hade velat se mer av precis allt, mer av den fantastiska världen, de roliga karaktärerna och framför allt hade jag velat se, eller rättare sagt förväntat mig att se, en mer mörkare version av Alice. Men allt som allt, helt underbar och absolut sevärd! Loves it! ♥

Kommentarer
Postat av: mia

I'm with you on that! hade också förväntat mig lite mer "dark a la Burton", men allt som allt var filmen awesome! ♥

2010-03-08 @ 21:07:05
URL: http://keeponrunning.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi, glad att den var bra. och att den var som du förväntat dig ;) Jag har inte sett den...känns som om jag borde. hähä. Jag och elina funderar på att se i 3D. ha det! <3

2010-03-09 @ 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0