Deck the physics lab with vectors!

Det är så extremt skönt och jag är så extremt trött. Men nu är det jullov!
Och alla är glada för snart är det jul. Själv firar jag inte jul. Inte alls. Vi har inte ens någon julgran iår. Men pynt har vi i fönstren. Mest för att det är mysigt och stämningsfullt.
Tidigt imorgon bitti far jag till Kläppen, jag kommer hem om sju dagar.
Troligtvis kommer jag inte uppdatera, men det är mycket möjligt att det dyker upp något inlägg om jag har tillgång till internet.
Det pulserar i huvudet. Och så har det varit hela dagen. Men när jag ser brädan lutandes mot väggen fylls jag av längtan och märker inte av huvudvärken lika mycket. Och jag glömmer för en sekund att pappa är ett levande nervvrak som vilken sekund som helst exploderar på någon just för att han/hon var på fel ställe vid fel tidpunkt. Och det brukar vara jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0