Diktatur & Envälde!

That's the game being played in this house!
Förståelse och acceptans. Det är det ända jag begär.
För att inte gå in på för mycket detaljer har min julklapp blivit indragen,
så nu måste jag pröjsa minst 5000kr för körkortet(om jag har otur).
Och mina nyårsplaner kan ha gått totalt i kras.
Ibland äger det att vara jag..  
                                    

Igår såg jag på St Trinian's för att gå in på något mycket trevligare! Kunde inte hålla mig! Filmen var rätt så mysig. Kanke inte så trovärdig, men superkul ändå! I like it! Skulle inte ha något emot en sådan skola minsann! Nu ska jag i alla fall skicka in preliminär besked till olika högskolor om det funkar. Cheers! (Click for a larger pic.)



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se den filmen, den verkar mysig.

2008-12-31 @ 12:20:06
Postat av: Ines

Anonym:

se den! den är riktigt rolig! :D

2008-12-31 @ 12:25:10
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0