Länge leve fysik b!

Eller inte.
Jag har fysik b prov i elektromagnetism på torsdag. Och det känns inte alls bra. Våran lärare är extremt dålig på att förklara. Han är som ett sömnpiller, jag somnar varje gång han öppnar käften. Jag är så extremt opepp och omotiverad när det gäller allt. Och det är kallt,  jag fryser precis hela tiden. Om jag kunde gräva ner mig någonstans och sova skulle jag göra det. länge. Jag orkar inte ta tag i fysiken. Men jag måste. Jag har så extremt mycket annat att göra. Jag har varit stressad hela helgen och brutit ihop flera gånger. I need a break! Det är ganska mycket nu och jag är bara trött. Jag längtar till helgen iaf när den här veckan är över och då jag antagligen drar med mina amöbor, Johanna & förhoppningsvis Helena till GG:s på fredag och på lördag är det fest hemma hos Tess.
Jag har somnat flera gånger och inte riktigt varit med. Det ända som var underhållande och höll mig uppe idag var fotolektionen. Då jag för övrigt helt ensam lyckades riva hela studion under en fotosession. Grymt roliga bilder blev det i alla fall :D

Om ungefär 30 minuter har jag förhoppningsvis grävt ner mig i fysikens underbara värld.
Hörs sucket ända dit?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackare, jag försår dig, jag har 7 arbeten som ska in denna veckan. Jag skickade just in ett.. Jag behöver helg och party NU!!!!

2008-12-01 @ 19:44:05
Postat av: Helena

Nej sucka lite högre. ;P Nej fy bubblan det är inte roligt med så mycket plugg. Men det klarar du ju! Du är ju med i FYSIKGÄNGET! :D

2008-12-01 @ 20:39:57
URL: http://Cajun.devote.se
Postat av: Emma

Lilla vännen då! Men jag håller med dej.

Jullovet blir en välsignelse från ovan!! :P

Fysik sucks donky-dick!! >.<

Hjälper dej vettu, å det finns säkert sånt som en virrpanna som jag inte har nån aning om som du e grymmast i världen på! <333

2008-12-01 @ 21:39:47
Postat av: Sara

Stackare :< Skolan tar över säger jag bara!

2008-12-03 @ 22:54:40
URL: http://makenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0