So I lit lanterns.

Idag ska jag gräva mig ner i miljökunskap,
idag ska det vara klart för imorgon har jag inte tid.
Jag ska gräva ner mig i musik för det hjälper.
Jag är glad, för det gick väldigt bra att köra.
Jag har inte kört i 3 veckor tack vare min brutna tå. smidigt.
En helt ny körlärare and she's so much better than my old!
Och det är ändrade planer för helgen, det blir ua istället.
Jess fyller 18 & det ska självklart firas! :D



And with the new light,
There was young hope.
To underline the meaning,
And carve our names in


Kommentarer
Postat av: Helena

God damn! Ines är pepp på plugg ;P Hur fan kan man va det? Haha! Btw, ua kommer bli fett najs! :D

2008-11-26 @ 19:17:25
URL: http://Cajun.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0