Quote_You're a shit Mr President for not getting us a BUS!




Äntligen helg. Och solen skiner. I alla fall än. Det är visst underbart. Något annat som är underbart är att jag troligtvis skrivit mitt näst sista prov för det här läsåret. Nu är det bara fysiken kvar. Och den kommer att bli tuff. Sommaren är banne mig påväg(utan att uttala mig för hastigt, vi vet alla vilka horribla konsekvenser detta brukar få)! Och den kommer att bli underbar! På sommarensschemat har vi arvika, metaltown och west coast riot och förhoppningsvis en resa till bosnien för att hälsa på släkt. But we'll see. Grymt sur blir jag om jag blir tvungen till att ändra mina planer.
Mor och jag var förra helgen i Göteborg i jakt på balklänning och studentkläder. Vi fann det vi sökte. Dock är jag kanske inte så super pepp på balen, men jag kommer för allt i världen inte missa den.
Och jag vet, min uppdatering äger. Jag har ett annat liv utanför datorn.
Just nu väntar jag  på att mor min ska komma hem från röv-uddevalla så att jag kan spatsera bort till Pais på grillfest Det kommer bli muma! Och jag är lite hungrig.


























           Victoria hade18-års fest i lördags, och jag snappade några få bilder.                
                      
                  
          Hello Mr President?! Yes hello, It's Nils calling! I need you to get us a bus!

Kommentarer
Postat av: Victoria

HELL YEAH!!! ^^<3

2009-05-01 @ 19:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0