ROOOOLLIN' down the mountain

Solen steker het på snö och backar. Smält vatten forsar genom skogarna. Överallt är det folk utan jackor och glada miner. Inte konstigt att man längtar tillbaka. Inte konstigt när allt ibland bara är skit. Inte konstigt alls. Frihet och den där varma känslan i kroppen.


                                          
                      

                                            
                       

     

 Och för övrigt mår jag skit för att jag var tvungen att avboka min tatueringstid för imorgon. Och så sent sen!  Arbete har lagts ner på något som kommer vara det snyggaste som någonsin kommer att pryda en kropp. Dåligt samvete tror jag det kallas. Men i augusti kommer den definitivt att göras.
Nu borde jag plugga lite psykologi(prov på fredag) och senare kolla igenom Gias och Emmas arbete än en gång till oppositionen imorgon. Och jag ursäktar så mycket för den grymt dåliga uppdateringen, har inte haft tid att sova ända sedan jag kom hem, höhö.
Nu ska jag gå och dränka den ledsna känslan med lite godis. Eller glass.

Kommentarer
Postat av: Helena

När och vart är oppositionen? Jag har inte fått någon info alls, varken av cissi, lena eller maria.

2009-04-20 @ 17:09:55
URL: http://Cajun.devote.se
Postat av: Jenny

Hejj! Vilken fin blogg du har!

Besök gärna min blogg, om du har tid! =D

2009-04-20 @ 17:13:12
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Ines

Helena:

Det var tänkt att den skulle vara på morgonen, men de flyttade redovisningen till senare, direkt efter min första lektion. Sal är ännu oklart. Men Lena tror att det blir i datasalen där våran första lektion är. Jag slänger iväg ett sms till dig. Vi ska redovisa om arbetena tillsammans är det sagt. Så jag behöver ha insikt i vad du tycker & har upptäckt & du behöver ha insikt i vad jag kommit fram till.



Jenny:

Tackar! :D ska checka in den^^

2009-04-20 @ 17:17:00
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: daria

fan va kul vi hade!! minnen för livet <333

2009-04-25 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0