We'll smoke the monster out!

Jag mår så jävla bra idag! En stor sten har lättats från mitt bröst, kedjorna som höll upp tyngderna på mina axlar har brustit, magen har tömts på grus, det är sol ute och fina dofter i luften.
Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera, och jag ursäktar för det. Den har veckan har varit extremt intensiv. Jag har haft tre tuffa prov dagarna efter varandra och fullt upp med projektarbetet. Men nu, nu är det äntligen över! Det är en sådan dag då jag kan använda min ingrodda ilska till kreativa saker som att lyfta in saker i bilen och komma på nya koreografier till musik jag aldrig hört. Jag skulle kunna göra en volt på närmsta gräsplan.
Och imorgon, då åker jag till Kläppen. Jag ska spendera min tid i backar och hopp. Och jag ska lära barn och andra intresserade att åka snowboard. Och idag är det fest, hela klassen drar till Old House In på afterwork för att sedan splittras åt olika håll för att alla möta resterande kvälls öde. Jag och de allra bästa drar vidare till Alle och festar tills solen åter stiger upp på skyn och tränger sina varma strålar in i våra bröst!

                                

                    
                                   Jag hade glömt bort den, men sedan av en slump fann jag den.
                       Jag älskade den här filmen när jag var liten. Jag blev förtrollad av dess magik.

Kommentarer
Postat av: Emma

hihi, jag har den filmen :) filmkväll??

2009-04-05 @ 10:54:13
Postat av: Jimmy

Waaah jag mår inte lika bra kanske xD men vädret är ju helt underbart! <3

Men håll koll på min nya blogg :D!

Kram jimmy

2009-04-10 @ 18:42:01
URL: http://jimmyhasa.blogspot.com
Postat av: Ines

Emma:

Den är mysig :> ja, absolut, det tycker jag! :D



Jimmy:

Det är underbart när solen skiner<3

Will do that! :D



2009-04-20 @ 16:42:30
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0