C-c-c-changes!

            
Det jag ska göra nu är tänka. Jag har skickat flera ansökningar till Stöten och Kläppen. Det kommer nog bli najs att jobba där! Får hoppas på att jag får platsen! Och i tisdags skrev jag teoriprovet, vilket jag klarade! yeah me!
Med Luleå blev det inget, utbildningen är nog inget för mig ändå eller rättare sagt, osäkerheten var för hög. Det säkraste är att jobba en tid för att klura ut vad jag verkligen vill greja med och vad jag vet att jag kommer läsa klart. Det är ingen liten grej, det gäller hela framtiden. Pritty sick att man nu, när man (typ) precis har kastats ut i världen, precis tagit studenten måste avgöra vad man vill göra resten av sitt liv. It better be a good one, annars lär man bli olycklig. Åka någonstans för att testa, speciellt när det är så långt bort är ganska idiotiskt. Dra på sig massa skulder för ingenting. Så nu ska jag vara smart och tjäna ihop så mycket jag kan så att jag inte behöver ta lika mycket i lån till studierna. Vem vet, kanske att jag söker till konstskolan i Berlin, eller kanske söker jag till någon kurs inom kriminologi till våren, kanske söker jag för vårterminen. Jag kommer i alla fall vara busy dagarna framöver. Det jag är mest ledsen över är att jag inte kommer få inreda min lägenhet, buhu! Men om mammas jobb flyttar till Göteborg flyttar jag nog med henne dit. Och något jag vill är att besöka något övergivet sjukhuseller övergiven byggnad för att fota, människor som har tid och lust hänka! Elin, du är mitt offer! höhö

Kommentarer
Postat av: Jess

Så du flyttade inte? :O :D jag säger, bra! så när får jag träffa min älskling? :D <333 saknar dig!

2009-08-23 @ 14:16:55
URL: http://jessicaalborg.blogspot.com
Postat av: Ines

Jess:

cutiepie<3 vi träffas ju på lördag :*

har saknat dig som bara den vettu!

2009-08-23 @ 15:00:14
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Sandra

ingen flytt alltså :O? aja, det är nog bra att jobba lite också, få perspektiv på saker :P. annars får du väldigt gärna komma och hälsa på mig :D. puss på dig baby :*

2009-08-24 @ 08:59:19
Postat av: Sandra

Btw ser jag nya piercingar :D! snyggt like hell :D

2009-08-24 @ 09:01:19
Postat av: jesus

grymt dåligt att du inte valde att plugga, hade varit trevligt med en så söt tjej som dig i klassen ;EE

2009-09-04 @ 02:14:10
Postat av: Ines

Jesus:

Kunde du inte ha sagt att du skulle plugga där =P höhö. hörde nämligen att du börjat plugga rymdteknik. word dude!

2009-09-04 @ 11:07:54
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0