Love Chicy

Jag är inte så glad just nu. Förut idag fick jag ett meddelande från Chicy där de sa att klänningen jag beställt är helt slutsåld hos leverantören. Jag förstår inte, varför säger de detta två veckor efter att jag beställt och betalat för klänningen? Enligt dem så borde den redan ha varit här i min garderob. Varor som inte finns på deras hemlager beställs direkt från leverantören och finns att hitta i brevlådan 7-12 dagar efter att beställningen är gjord. Jag har svårt att tro att det tog leverantören två veckor att meddela Chicy att varan var slut? Dessutom, varför har de ens uppe klänningen på sidan om den inte finns? Snacka om att ha dåligt uppdaterad hemsida! Dessutom var klänningen uppe flera dagar efter att jag gjort beställningen och de hade faktiskt lagt upp nya kläder efter min beställning. Jag vill inte kasta skit på Chicy, älskar deras utbud av kläder men jag är bara så sjukt lack. Det är  så dålig stil från deras sida. Jag har suktat efter klänningen så länge och den är ju bara helt bedårande ♥ och nu får jag reda på att den inte finns efter att jag betalat! Jag blir så ledsen. Refond please!

           
                                                                       
Jag borde sluta titta på bilden, jag blir lite små-ledsen när jag ser den. Den är ju så fin!
Upp i allt det miserabla kom i alla fall mina nya snowboard-boots från England. Snabbt som tusan! Så nu är jag redo för backarna igen med världens gymmaste gear! 
                       
                                                                          Awesome!


Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej [ :

Jättefin blogg ;] = D

Jag har en '' FrågeStund '' på min blogg.

Skulle vara jätteglad om du ställe en/flera

frågor. Kram // Julia

2009-12-02 @ 12:04:22
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Joo, vi brukar ta en bilsemester om året, andorra, frankrike, spanien, italien typ.. mysigt :)

2009-12-02 @ 13:21:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0