En mer "formell" loggbok

"Jag tror att du kanske har missuppfattat loggbok med dagbok. Jag ser och märker ju att du är en väldigt kreativ tjej, men sådana bilder tycker jag inte är passande i en loggbok.. Förstår du vad jag menar ungefär? Det ska vara mer formellt, och det är ju trist och tråkigt. Omslaget borde vara mer naturellt.. Så för ditt eget bästa borde du byta loggbok."

Den torra 1800-tals-disktrasan Lena har talat! Som väntat med andra ord.
Borde jag fortsätta med min provokation genom att lämna in en helt vit loggbok med "Mer formell loggbok" skrivet på omslaget och en liten hälsning lämnad i boken?
Den här dehydrerade människan har ju kanske tillvisso rätt.

Jag ska vänta och se de andra lärarnas reaktioner, jag ääälskar att väcka anstöt lol.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hon är störd! Men du..om vi inte ska ha den som loggbok kan vi ju ha den som en citatbok typ. The Plastic Rebels confesions! Eller hur det nu stavas ;P

2009-02-10 @ 22:28:50
URL: http://Cajun.devote.se
Postat av: Ines

Helena:

ja, jag tänkte faktiskt också på det. det är egentligen synd att använda den som loggbok så snygg som den är, höhöhö. roligare som citatbok absolut!

2009-02-10 @ 22:31:59
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Emma

Hon är, som du säger, en 1800-tals disktrasa. Hon fattar verkligen inte att man motiveras till att skriva i "loggboken" om den är snygg och rolig. Dessutom är det ju roligare som handledare att läsa den, om man nu tydligen inte heter Lena Frimodig Hägglund.. Hon är torrare än någon annan människa jag någonsin mött... -.-

2009-02-12 @ 16:37:57
Postat av: Ines

Emma:

nope, hon förstod nog inte budskapet riktigt. vilket är förståeligt med tanke på hur hon är. och det sjuka är att hon håller på att snacka om det med andra lärare som om det vore världens grej. jag blir så jävla förbannad! lärarsekretesskanske, om det nu är en så "hemsk" sak?

2009-02-13 @ 17:20:07
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0