My Sh!ts coming out where I should be taking a piss! But I still saved 50% on my baby Ostrich!



Och idag vann jag över "jag orkar inte" monstret "därför att jag måste ta en omväg hem" och stack ner till bokia och köpte mig en loggbok. Lärarna har tjatat som fan på att jag ska lämna in min så att de kan se hur långt och vad jag och Helena gjort på projektarbetet. Men varken jag eller Helena har en ordentlig loggbok. Allt jag gjort på den fronten stod tills nu nedklottrat i ett blått kollegieblock huller om buller. Platon organisation i den. Så efter att ha tagit mig en tripp ner till apoteket förlängde jag min resa till bokia och köpte mig ett fult, billigt  skrivhäfte som jag genast satte igång att pimpa(tillsammans med en påse chips) när jag kommit hem. Efter att slarvigt ha tejpat fast alla bilder på mig och Helena plastade jag in den, men just som jag var klar kom jag på att det kanske inte var så smart att lämna min blogg adress synlig. Så jag censurerade lite. Buttcracker. Chess-mate! Jag tror jag räddade mitt betyg lite.

       
Nu är jag skit pepp på att börja some serious writing in my pimped book! Lena kommer bli kärring över vissa bilder och citat, för ty jag har erfarenhet av detta. Hon är överkänslig. Och då menar jag ÖVERKÄNSLIG! Hon är som en gammal disktrasa från 1800-talet. Mer censur och hyssh, hyssh! Hon kommer bli happy över alla sprit och något avslöjande festivalbilder som jag vackert klistrat in lite här och där. De är speciellt avsedda för henne. Provokation är min lek damen und herren. Avslutningsvis tycker jag bilden på mig och Helena under vattnet är mycket vacker, höhö.

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag måste få se denna hörrdu!

2009-02-05 @ 14:17:16
URL: http://Cajun.devote.se
Postat av: Sara

Tufft med en loggbok :)

2009-02-05 @ 14:17:35
URL: http://makenai.blogg.se/
Postat av: Ines

Helena:

det skaru' allt få!



Sara:

självklart! Det är sten tufft, höhö

2009-02-05 @ 21:11:42
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/
Postat av: Emma

Fan va underbart, Ines!! :D Shit, du är min idol asså xD

Kyckla ihop Lena som en pappersboll och släng henne i sjön. Inte i återvinningen för då kommer hon tillbaka i nästa liv och terroriserar oss! ;)

2009-02-08 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0