the animal

            
Kvinnan med stort K, min största barndomsidol, hon jag ville vara, på alla sätt. En hetare kvinna är svår att hitta! Nu behöver jag en hel ledig vecka igen så att jag kan kolla igenom alla säsonger. I'm hooked on her like heroin.
Och idag skulle jag egentligen på studiebesök. Men jag hade ingen chans att ta bussen för jag skulle till sjukhuset. Så jag sket i det.
Nu sitter jag här i min ensamhet med en vattenpipa, youtube & Xena i högsta hugg. Emma skulle egentligen ha kommit hit och chillat men hon försov sig och missade bussen. Och jag har en sådan där melankolisk känsla. Men jag ska vara duktig idag, för Helena kommer snart och vi ska nörda med projektarbetet.

           
                                                     And who doesn't love evil xena!<3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0