Thank god it's monday

Monday is my favorite time of year..
Efter att ha fått reda på att psykologin var inställd tog jag mig en liten promenad tillsammans med Jeanette ner till Jorun där både Sandra och Fredrika redan satt och chillade med vattenpipa. Efter många skratt la jag mig tillrätta i hennes soffa och tog mig en välförtjänt tupplur med skön blues spelandes i bakgrunden. Jag skulle nog ha gått in i djupsömn om inte Sandra glatt hade hoppat till och sagt att nu var det minsann dags att bege sig tillbaka till skolan. Nu väntar jag på att klockan ska bli kvart i tre så att jag kan bege mig ner till sjukhuset och ta en spruta mot hapatit a och b. I mars ska det minsann resas till Egypten!
Och jag känner mig super ambitiös och pepp på att spela sims2 igen. Tror nog jag ska bänka mig framför datorn med en påse ahlgrens bilar såklart och återigen väcka the sims geek'et inom mig.

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha, det känns som om jag är den enda som aldrig haft något större intresse för The Sims ;P

2009-01-26 @ 17:38:23
URL: http://Cajun.devote.se
Postat av: Ines

Helena:

det måste vara något fel på dig ;P

2009-01-26 @ 17:53:55
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0