No candy for you!

Då har det sparkat igång, den nyttiga veckan! Som projektarbete har jag och Helena valt att forska om simning och kost . Vi ska ta reda på skillnaden mellan att äta nyttigt kost och träna, och äta onyttig kost och träna. Och då kör vi verkligen extremt! Nyttig mat ska verkligen vara nyttig, för nyttig nästan. Och onyttig mat ska bara vara massa feta hamburgare, godis och chips. Den veckan älskar jag lite. Egentligen skulle jag startat hela kalaset förra året innan jul, men som ni alla vet bröt jag min kära tå dagen innan träningen skulle starta igång. Typiskt mig. Så då fick jag och Helena slå våra kloka huvuden ihop och komma på en ny plan för mig. And now it's so on! Jag har en känsla av att jag kommer dö lite den här veckan. Sådant där grönt är inte riktigt min grej. För övrigt har helgen varit lite små hektisk. Har inte sovit mycket, eller inte alls. I lördags morgon jobbade jag för att sedan följa med min kära mor till torp lite motvilligt fast frivilligt. Och i söndags vart jag funkis på en tävling i Uddevalla. Förlorade en timmas sömn när jag upptäckte att jag var en timme för tidig vid busskuren, också något som har blivit väldigt typiskt mig. Antingen är jag för tidig eller för sen.
Johanna hittade den här käcka bilden från GG's i lördags. Smaka på den!

 
                                  


Kommentarer
Postat av: Helena

Hot bitches! ;)

2009-01-12 @ 23:15:15
URL: http://Cajun.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0