What I need is a chocolate therapy!

Helts Ben & Jerrys. Men istället får jag den stora äran att tvätta bort bajs och skura golv. Men jag kan i alla fall trösta mig själv med att de nyttiga veckorna äntligen är över. En chipsbit kändes som rena himmelriket! Och något som gör mig ännu gladare är att jag har en helt oöppnad påse med sura bilar i godisskåpet, total freak out! Och det vankas visst hamburgare och pommes till middag, grease is our friend<3
Ikväll firar Sofia sin 19 årsdag och det ska firas med ett besök på sjökanten, det ända stället i Lysekil som stackars ungdomar kan gå till och supa skallen av sig och dansa tills de ligger helt utmattade på golvet. Och visst kommer det helt lägligt med starten av de onyttiga veckorna just idag. Nu ska jag kirra lite musik till förfesten bland hundra andra saker jag ska hinna göra. Just pump it up och party hard I say!
Fotot är taget av David Lachapelle, lite av ett geni I say.

             
                                                              Unhealthy week is so on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0