JA MÅ HON LEVA!

Jag är tillbaka. Jag vart iväg på en liten trip ner till Bosnien för att hälsa på nära och kära, äta popcorn och majskolv och för att driva omkring lite lullig på stan från klubb till klubb. Banja Luka är härligt måste jag säga, vädret var det tyvärr inte. Det regnade redan första dagen för att ändras en vecka senare, sista dagen, till skinande sol och stekande värme!
Nu gör jag mig redo för avfärd till arvika imorgon bitti, det kommer bli najs och peppen börjar komma tillbaka!
Igår fyllde jag år, grattis till mig, och mina kära vänner tog med mig på middag, ett dopp i det blå och sedan på fest hemma hos mig. Tack för en mycketmycket trevlig kväll! Jag är riktigt lyckligt lottad som har er måste jag säga! 
Och något annat riktigt trevligt är att jag troligtvis fått jobb som bartender och servitör i Kroatien nästa sommar på ett mysigt ställe vid stranden, det är fan så najs!

                     
                  
                  

Kommentarer
Postat av: Åsa-Lie

mihi, jo d ä så sant så sant! =)

jag ska försöka å hålla igång bloggen, åå även ta reda på hur skiten funkar xD

<33

2009-07-28 @ 19:59:02
URL: http://classixlyres.blogg.se/
Postat av: Emma Larsson

GRATTIIIIIIIIS!!! <3 :D

2009-08-15 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0