Ra, solguden!

            
Sandra lägger sig ner på knä och tackar Ra för solen han skänkt oss denna vackra dag.
Redan på kvällen står regnet som spön i backen!
Varje gång Sandra ber till gudarna blir vädret segt och tråkigt. Så också denna veckan, Sandra förutspådde våren och redan nästan dag snöade det för att sedan snabbt förvandlas till slask vilket resulterade i att man fick gå till skolan i fantastiskt vackert duggregn. Haha, nä det kan inte vara lätt att ha gudarna emot sig i sådana tillfällen. Vädret är lite av a och o för välmående. Jag har varit super trött hela veckan, mer än vanligt. Och jag tror att det mycket väl beror på vädret. Sova har varit min vän<3

På lördag ska mina föräldrar fira att de varit tillsammans i 30 år och att pappa fyller 50. Det kommer bjudas på festmåltid på mysiga lunacafé med vänner. Tänka sig att de varit tillsammans i mer än sitt halva liv! That's feelings, obligations and history maaan!
Och det är nog dags att ta tag i projektarbetet. Dags att räkna kilojoule på all mat vi käkat under åtta veckor, det är en hel del arbete och det hela blir inte mycket lättare när jag vet att jag kommer vara borta en vecka. Och andra saker som är på intåg och som kommer hit me in the face är ekonomiprov, fysik b prov, filosofiarbete och högskoleprovet! Yes, dags att börja planera sin tid! Men jag tvivlar inte en sekund, höhö.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman! Efter högskoleprovet drar du och jag på release-fest på Oscars! :D Alltid nåt att se fram emot! <3 :*

2009-03-07 @ 22:43:43
Postat av: Ines

Emma:

Ser redan fram emot det!! :D

2009-03-08 @ 00:03:38
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0