Rock n' Roll me

 
                          Så mycket som du finns, finns du inte.
                                 Och jag behöver nog inte dig.
                                                         -

Jag är säker på att du och jag klarat allt. det finns ingenting vi inte kan.
Du betyder så hemskt mycket för mig, och jag hoppas att du vet det, utan att det ska låta deprimerande. Utan dig är inget som det ska. Jag vill inte att du ska må dåligt.
Och jag vill att du ska komma hit och tillsammans med mig göra ingenting.
Jag har en sak till dig, och jag hoppas du blir glad.

Kommentarer
Postat av: W

nice!

2009-03-04 @ 13:45:33
Postat av: Ines

W:

Tack så mycket! :D

2009-03-05 @ 20:37:17
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0