Till oändligheten & vidare!



Och jag har varit duktig, kan pricka av hela min lista. Alldeles strax ska jag belöna mig själv med att proppa i mig massa vaniljglass. Kakaot ska jag strö över berget, inte en enda vit fläck kommer att kunna skådas.
Imorgon bitti, klockan 05.00 exakt om allt vill sig väl, är jag på min väg till Egypten. Helt underbart må jag säga! Det känns grymt mäktiga att åka dit, jag åker i en tid full av kaos från alla håll, speciellt skolan, mest skolan, men får man chansen tar man den lätt! Det känns nästan inte verkligt. Min kamera kommer att fyllas med bilder om och om igen, och jag kommer att dö lite inombords om och om igen. Just awesome!

Efter glassen ska jag fortsätta packa och läsa klart om romantikens svenska poeter och författare. Och ja, det är fullkomlig kaos när mamma packar åt sig själv och far. Jag har huvudvärk.
Idag öppnade även anmälan till högskolan på studera.nu, sökte in till lite diverse högskolor runt om i Sverige land. Högst upp på listan har vi Civilingengör Maskinteknik - Teknisk Design i Lund. Sedan följs listan av liknande utbildningar och lite annat smått och gott. Vi får hålla tummarna, hej då röv-Lysekil blir det garanterat i alla fall!



AAAAH! Just love failblog.


                                                 See you in a week guyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0