We're painting the fences white!

Här sitter jag med min dubble dip och swizzelstick. Ibland behöver man bara något syrligt att kladda ner både tastatur och händer med, och så är det ju så underbart gott<3
Say yes to cheery n' orange flavored sour sweetness!  
Yes, klass NV3 är återigen på hemmaplan. Vår resa var över alldeles för fort. Jag kommer nog aldrig glömma den. Nya minnen har skapats, minnen som kletat sig fast för att stanna. Några mer vaga än andra, men nog finns de där, haha. Bilder kommer jag att lägga upp snarast. Har inte haft tid att lägga upp dem på datorn än. Det har nästan känts som slöseri med tid att sitta framför datorn. Jag vet inte riktigt varför, det är inte direkt så att jag gjort annat. Det är som om datastolen blivit smetat med Karlssons tapetklister, tiden bara rinner iväg men man förmår inte att resa på sig, och så runt klockan halv tolv inser man att det inte finns tid för annat.
Något annat som jag gjort idag är smetat vit färg på vårt staket. Vi håller på att måla hela huset och pappa har satt hela familjen i arbete. Jag frös häcken av mig. Och i si sådär fem timmar hade jag samma låt på huvudet:

 
Inte för att vi målade rosorna röda eller så, utan för att vi målade staketen vita och huset gult!

Och vet ni, det är så bra när man inser vissa saker. Och sedan inser igen att det faktiskt är okej. Jag bryr mig inte längre och nu känns allting mycket bättre!

Visst är det peppet, när peppet ska komma tillbaka!

                              YEAH ✩ BlockShot! ZonePress! Turnover! DEFENSE!
                                                                     03.23

UPDATE:  Jag fick min plats som volontär på wcr och metaltown iår igen! Nu är jag ännu mer peppad!

Kommentarer
Postat av: Sara

hjälp, måste skicka in sån där nu :O

2009-05-21 @ 13:25:34
URL: http://makenai.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för alla era ansökningar om att jobba som volontär under sommarens bästa hårdrocksfestival! Vi har fått enormt mycket ansökningar, vilket naturligtvis är skoj, men det gör också att vi måste tacka nej till många av er. Nu är det fullt, och vi kan inte ta emot fler. Välkommen att söka nästa år igen!



waaah neeej, varför är jag så seg ;__;

2009-05-21 @ 13:26:40
URL: http://makenai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0