hI I'm danger! hI I'm gangster! hI I'm mightier than any power ranger!


Bara de värsta godisarna finns i skålen, ni vet lakrits och sådana där hård kuddliknade saker med massa färger i olika lager. I lördags fick vi massa knackningar på dörren och det var dit allt det bästa godiset gick, så klart. Och min bror kom hem med massa skumt som nu är uppätet. Jag skulle vara lite gladare om vi hade persikor, ja jag är fortfarande sugen, jag vill bara sörpla i mig den goda saften!♥ I lördags stack jag och de bästa till Havsbadet för att festa och fira Halloween. Först hade vi vägarna förbi Fredrika och satt där en bra stund och lyssnade på chill musik och hade livliga diskussioner om allt möjligt medan vi sörplade i oss goda drinkar. Emil var utklädd till Charlie Chaplin vars mustasch var påväg att försvinna. Lite roligt att man faktiskt kunde observera hur den bit för bit föll av, haha. Inne på plats träffade jag Jessica som jag saknat något fruktansvärt mycket! Blev så grymt glad av att se den kvinnan! Fysikgänget var återigen samlat, det är härligt när Helena åker hem så ofta! Vi blev misstänkta för att vara samma person. Inte så konstigt kanske.. båda har rött hår, lugg, svart lång topp, svarta leggins/jeans och dessutom är sket snygga, haha.
Jag har en blåsa i munnen som jag haft ett bra tag nu. Det är jobbigt att äta. Har lite svårt att ibland avgöra om jag har ont i tanden eller om det är blåsan som spökar eller både och. Den är nämligen placerad väldigt nära min "paranoida" tand och jag är nog världens mest paranoida människa när det gäller tänder. Blir alltid rädd att jag har hål så jag besöker tandläkaren oftare än man måste och jag får alltid samma svar, inga hål och super fina tänder.
Nu ska jag fortsätta med att greja diplomet till ASS84, den bästa skidklubben around säkerligen! Efter att ha gjort klart collagen blev jag tillfrågad att designa deras diplom också så jag håller på att greja lite olika förslag som de sedan ska få välja mellan. Lite tufft att det är mina diplom som kommer delas ut till barnen! Och iår kommer det massa folk från Bosnien som ska åka med. Speciellt utvalda studenter som blir sponsrade en resa hit! Det är inte illa det!


Kommentarer
Postat av: Emil

"I lördags stack jag och de bästa till Havsbadet för att festa och fira Halloween." men jag då :(, btw, min mustach sög, de blir en riktig nästa gång ;P

2009-11-03 @ 00:08:35
Postat av: Helena

Är vi seriefigurer så är vi ;D

2009-11-10 @ 16:52:22
URL: http://Novem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0