Gloomy sunday


Star Wars och Transformers hela helgen, det är fina grejen! Just nu sitter jag i mörkret och lyssnar på fin musik. Ute är det äckligt, kallt och fuktigt. Det har regnat. Så har det varit hela dagen. Deprimerande. Jag har suttit inne och tänkt på mest ingenting. Det är så trist att man rättar till festivalbanden om och om igen eftersom de ligger huller om buller om och om igen. Armbandet jag tillverkade hos Ana sitter fortfarande kvar på handen. Den ska ingenstans än. Ana ska med oss till Kläppen i december. Kan det bli bättre! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Den där bilden är rätt skum ändå tycker jag! Jag blev rätt så lurad faktiskt. Ser ut som om du går med hela kroppen bakåtlutad xD! Kolla stolsbenet, det ser ut som ditt ben xD

2009-11-27 @ 07:43:47
Postat av: Ines

Sv. Sandra:

hahaha, så kan man också se det ;) vore faktiskt rätt grymt om det var så :o wonder woman!

2009-12-01 @ 23:05:04
URL: http://whipstickagostop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0