In the valley from that seald of time, I lose myself among tiny drops of light

           
Jag sitter i mörkret framför datorn med en kopp té och två chokladbitar. Klockan är snart halv ett och jag borde kanske lägga mig, har massor jag ska hinna göra imorgon. Men jag har vänt på dygnet och är inte ett dugg trött(bortsett från enstaka gäspningar) och det är mycket trevligare att sitta och mysa med té och choklad kollandes på Rozen Maiden. Jag fick ett infall att se alla avsnitt igen eftersom det var länge sen jag såg dem och så är det ju onekligen en av de bästa animeerna♥
Idag tog jag mig ner till stan och träffade Tess och Melanie, vi satt på Café Kungsgatan och drack té och åt chokladbollar. Utanför blåste det och var kallt, men humöret var allt mer än höst. Det var mysigt att sitta inne i värmen i behagligt ljus med två underbara människor pratandes om allt möjligt. Jag har saknat deras sällskap och allt fint vi hade för oss så vi bestämde oss för att träffas mycketmycket oftare, det fick bli vårt löfte för vi höll alla med om att så ofta som vi hunnit träffas på sistone är nästan lika ofta som aldrig. Och det går minsann inte för sig! haha

Kommentarer
Postat av: Alice

Vilken fin blogg :)



Just det halsbandet finns inte uppe i shopen www.candiedpoison.com men det kommer att komma upp liknande!

2009-11-10 @ 14:11:48
URL: http://candiedpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0