SICK

Jag har ont i huvudet. Sådär feber-ont i huvudet. Det är inte så kul. Imorse gjorde hela kroppen ont. Ben, knän. Musklerna riktigt värkte. Jag tror jag blev sjuk igår. Jag vet inte riktigt hur, det bara kom precis sådär! Jag som ALDIRG brukar bli sjuk. Jag var hemma hos Fredrika på lite förfest när vi sedan kom på att vi måste sticka till ica för att köpa dricka. Det regnade ute så vi sprang till bilen som stod bara några få meter från dörren till Fredrikas lägenhet. Direkt när jag hade satt mig ner kände jag hur mina ben började värka, sådär värka innan man får feber eller när man har feber. Jag tänkte inte mer på det utan hoppades att det skulle gå över, jag kanske sprang ovanligt hårt eller något, haha. Men icke! Framåt kvällen mådde jag bara sämre och jag började få feber-ont i huvudet och må illa, inte sprit-illa. Jag insåg att om jag drog vidare med de andra till Sjökanten skulle min vistelse inte bli speciellt trevlig, inte de andras heller, kul att hänga med en sjuk liten brutta, haha. Så jag ringde hem. Mamma hämtade mig och jag la mig sedan ner i sängen med en ömmande kropp. Nu sitter jag i min säng sådär ovanligt varm för att vara jag med en Hello Kitty glass min fader köpt ♥ muma! Måste ju svalka mig!

           
           

Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

svar. vrsåååog doch tack så mcyket thihi :) gott med glass! :D

2009-11-15 @ 21:33:37
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

svar. vrsåååog doch tack så mcyket thihi :) gott med glass! :D

2009-11-15 @ 21:33:44
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen

svar. vrsåååog doch tack så mcyket thihi :) gott med glass! :D

2009-11-15 @ 21:33:45
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Helena

Ines, jag vill inte skrämma dig men du kanske ska ta och kolla hos en läkare om det inte är svininfluensan..värk i muskler, hög feber och huvudvärk är symptom på det har jag hört. Nog för att man kanske har det annars när man är sjuk..men det kom så plötsligt menar jag. Har hört att influensan härjar i Lysekil nu :/ Men krya på dig! <3

2009-11-15 @ 22:52:26
URL: http://Novem.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0