The city sleeps in flames

           
Jag är inte död eller så. Lovar. Jag har bara varit allmänt lat och dator trött. När man är sådär borta från datorn är inte längre den älskade apparaten det första man sätter på när man kommit hem, därav den kassa uppdateringen. Jag har helt enkelt inte haft lust att greja med datorn. Jag har läst massa istället. Men någon råga på frånvaron får det nog vara! haha. So I'm breaking the silence! I helgen besökte jag min budala Ana, göteborg skönaste om än knasigaste brud, totalt ostress. Vi chillade runt på stan och kollade läskiga filmer på kvällen. Vi hade planer på att dra ut men lördagskvällen föll vi båda två bokstavligt talat ihop i hennes rum. Benen var nästan spagetti och hjärnan deg, i alla fall Anas för hon låg som en liten säck på sängen och suktade efter vattenpipan. Vi drog då fram en stor tallrik med chips, cupcakes och choklad som vi sedan proppade i oss som två glupska vargar. Notera att vi nästan precis innan hade käkat både sushi och något experiment hennes mamma hade lagat åt oss, båda mums ♥ Ana var nära att kasta sig genom fönstret den kvällen och jag nära att dänga huvet i hennes garderob. Filmen var läskig ok.                   

Kommentarer
Postat av: ana aka the boss

hehehehe miss u already min lilla weirdo, kom tillbaka snart oki o ta med din vattenpipa höhö pusss på diig

2009-11-12 @ 20:53:23
Postat av: Helena

Jösses vad jag kommer att sno den där jeansskjortan nästa gång jag kommer hem! Men det vet du inte om..mohahaha!

2009-11-13 @ 16:57:32
URL: http://Novem.devote.se
Postat av: MizthaNguyen

fiiiint hår :)

2009-11-15 @ 02:33:32
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Ingrid

skitsnygga kläder, skitsnyggt hår och skitsnygg header! :D

2009-11-23 @ 16:59:43
URL: http://ingridpetersons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0